لایمکن الفرار از عشق

یا حبیب الباکین

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ

مانند طفل در به دری گریه میکنم

مثل گدای پشت دری گریه میکنم

اشک مرا زمان گدایی ندیده اند

این بار چون تو میگذری گریه میکنم

حالا که بین این همه مردم زیادی ام

از این به بعد یک نفری گریه میکنم

بار مرا کسی نخریده تو میخری؟

بار مرا بخر نخری گریه میکنم

از چند جا شکسته پرم ای شکسته بند

از غصه شکسته پری گریه میکنم

جان همان که زائر بابا نشد مرا 

یک کربلا ببر نبری گریه میکنم

     گریه میکنم

          گریه میکنم

               گریه میکنم

                   گریه میکنم

                        گریه میکنم



   + میگفت فراق دو قسم است: فراق قبل از وصال و فراق بعد از وصال.
      و آن دومی سخت تر است...

   

   +   گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق          ساکن شود بدیدم و مشتاق تر شدم

 

  + من این روزها خیلی میترسم. از حال خودم سه چهار ماه بعد میترسم. از اینکه توی خانه باشم و       تلوزیون زائران توی جاده ی نجف را نشان دهد میترسم. از دعوت نشدن میترسم. از دلتنگی میترسم. از واژه بی لیاقتی میترسم...
    میترسم و گریه میکنم...
    چقدر از سوز ترس و دلتنگی میتوان آه کشید و اشک ریخت؟
    همان قدر گریه میکنم.
  

   

   - تو دوستدار گریه کنان هستی؟
     من گریه میکنم...

۹۳/۰۶/۰۸
مطهره