لایمکن الفرار از عشق

پاییز،مریضی،پرتقال من،توآیلایت و چیزهای دیگر

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ب.ظ
پاییز آمده و با هوای نصفه نیمه ی نه کاملا سرد و نه کاملا گرمش، سرما خوردگی را انداخته به جانم.
ادلک کلد ها را دو تا دوتا میخورم و شربت آبلیمو و عسل سر میکشم و دعا میکنم مریضی نیندازدم.
قرص ها و شربت ها اما مانند همیشه افاقه نمیکنند.

برادرم افاقه میکند. 
وقتی دراز میکشد روی تخت و شارژر را فرو میکند توی پریز و خودش فرو میرود توی موبایل، میپرم سرم را میگذارم روی شانه ی پهنش و فرو میرم توی بغلش و دست های همیشه یخم را با صورت و گردنش داغش گرم میکنم. 
موبایلش را میقاپم و میگذرام مرجان فرساد بخواند دلم تنگه پرتقال من...

دیگر دارم مطمئن میشوم گرگینه ای چیزی ست این برادر ِ جان!
بس که داغ است همیشه بدنش و من یخ!
میترسم وقتی ماه کامل شود تبدیل به گرگ شود و حمله کند به من :)


*عکس تزیینی ست! وگرنه ما که جانمان است و برادر جانمان :*
۹۴/۰۷/۱۵
مطهره

نظرات  (۲)

سلام
در پاسخ به پست "می خواهم بروم بمیرم و تمام"

بعید می دونستم اهل موسیقی باشید

آهنگ ها چه شاد و چه غمگین در بهترین حالت مثل تریاک هستند! درمان موقت دارند...
مواظب باشیم توی این دنیای صد رنگ راه رو گم نکنیم...

«إن کنت باکیا لشیئ فابک للحسین(ع)»

یا علی
پاسخ:
علیک سلام
درست فرمودید، اهل موسیقی نیستم اما خب گاهی موسیقی خواسته یا ناخواسته تو متن زندگی آدم جریان داره‌‌‌...
مثلن جریان این پست که من خودم هیچ، اما همسفران و مسئولان کاروان و دوستانم گویا خیلی به پخش مداحی تزورونی حاج باسم الکربلایی علاقه  داشتن و حالا هم مسئولان صداوسیما انگار خیلی علاقه پیدا کردن به پخش صوت و کلیپ ها و آتش زدن دل امثال بنده..
گاهی یه صدای کم و کوچک بدجوری آدمو میبره به خاطره ها و گذشته ها و حسرت هاشو به یادش میاره...


+این جمله ی عربی هم فوق العاده بود...
یا حبیب الباکین...

Sabes, não ser adepto estarola tem destas coisas: pensamos pela nossa cabeça! Portanto, achas que o Airton não merecia ser expulso e que não era falta do gajo dos caracóis! Por falar em casos perdidos e do§.seaÃn..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی