لایمکن الفرار از عشق

پوکر فیس

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۳۷ ب.ظ

دقیقا الان که فقط دو روز متوالیه که روزه م و خودم حس میکنم دیگه جانی در بدن ندارم (!)

و باید بلند بشم و شام ماکارونی بپزم چون دلم شدید یه غذای خوشمزه میخواد، جا داره تو سرم بزنم و ماتم بگیرم برای ماه رمضونی که تو راهه و من قراره هر رووووز هم سحری بپزم هم افطاری و هم دانشگاه برم و امتحان بدم!

آآآآآه... کجایی خونه ی پدری؟! 

کجااااایی مامان عزیزم تا اراده کنم و برام غذای خوشمزه آماده روی میز باشه؟ :((((

آه مجردی عزیز من :\

۹۶/۰۱/۲۳
مطهره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی