لایمکن الفرار از عشق

همچین آدم باکلاسی هستم من!

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ
من همیشه برای کارهایی مثل درس خواندن و درس گوش کردن و تکلیف انجام دادن و کلا هر چیزی که به درس مربوط میشود وقت نداشته ام و خب این یک چیز کاملا معمولی است.

اما هرگز نشده برای فیلم دیدن و موزیک گوش کردن و جلوی کامپیوتر ولو شدن وقت نداشته باشم.
اتفاقا همیشه فقط برای همین کارها وقت داشته ام! 

دو روز پیش یک فیلم خریدم و هنوز وقت نکرده ام آن را ببینم، این باکلاس ترین اتفاقی ست که توی تمام زندگی برایم افتاده!

من آدمی هستم که "یک فیلم دارد که وقت نکرده ببیند" و این اتفاق خیلی باکلاسی است.

اما اتفاق باکلاس تر این است که چرا من یک آدمی شده ام که وقت نکرده یک فیلم را ببیند؟
 چون من مشغول تایپ و ویرایش بخشی از "پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با موضوع بزه دیدگی کودکان" بودم.

وای خدایا! این باکلاس ترین دلیلی است که توی کل زندگی ام داشته ام.

می بینید؟ من این روزها آدم خعلی باکلاسی شده ام :)



پانویس: و هم چنان طبق روند هفته های گذشته این هفته هم درس نخواندم. خدای عاقبت ما را به خیر کن!

۹۳/۰۸/۰۸
مطهره

نظرات  (۱)

۰۹ آبان ۹۳ ، ۰۱:۵۵ فاطمه سادات
واقعا خدا عاقبت ما را با این حجم درس های نخوانده بخیر کند!
من فکر نمیکردم اینقد دانشگاه سخت باشه😭😭😭
راستی پایان نامه ارشد خودتو تایپ کنی ایشالله😊
پاسخ:
نه بابا دانشگاه خیلی سخت نیس که. من خودم فکر نمیکردم ایییینقد گشاد باشم!!!
من؟ ارشد؟ شیب؟ بام؟!