لایمکن الفرار از عشق

منم تصمیم دارم منتها جرئت ندارم!

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

جدا از جذابیت فوق العاده ای که "بچه های نسبتا بد" برای من داره، یه چیزش خیلی ذهنم رو درگیر خودش میکنه.
اونم همزاد پنداری شدیدیه با کارکتر "سمیر" دارم!

اون جاش که میگه من همیشه کاملا خوب بودم، تا ته خوبی رفتم آخرش هیچ چی نبود،
حالا تصمیم دارم از این به بعد نسبتا بد باشم.


+آخه شما که نمیدونید، خودم میدونم که به طرز بدی همیشه خوب بودم تا الآن!

۹۳/۰۸/۲۳
مطهره

نظرات  (۲)

۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۳ فاطمه سادات
پر حس خوبه اینجا!پرآرامشه...
اون جمله گوشه وبلاگت(خدا وبلاگ ها را میخواند)چیزی بود که نیاز داشتم بخونم انگار!نخندیا ولی اون جمله یه حس خاصی بهم داد،بیشتر از یه جمله کوتاه باهام حرف زد...
پاسخ:
خوب بود!
فک میکردم پر گله و شکایت و غم و ناراحتیه!!!!
نمیخندم. من مطمئنم میخونه ؛-)
rocky is so cute he reminds me of my old stuffed animal dog i still have that looks exactly like him named blacky. from so much cudling he has a hole under his arm. soooooooo cute i love rocky.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی