لایمکن الفرار از عشق

یا کاشف کل مکروب

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ

ای برطرف کننده هر غم و سختی؛ سختی ای به من رسیده بود که تو برطرفش کردی.

جز تو کیست که رنج و ناراحتی را از چهره بنده هایش پاک کند؟

یا کاشف الکرب..

                                                      

+بعد چند روز سخت و نفسگیر، به امید خدا امروز فرم نهایی انتخاب رشته رو میفرسدم. دیگه هر چی خدا بخاد...

۹۳/۰۵/۱۹
مطهره

نظرات  (۳)

موفق باشید
پاسخ:
تشکر
مطهره عزیزم...امیدوارم به هر چی که آرزوش رو داری برسی...
راستی من بعد از مدت ها یه دوستی پیدا کردم هم رشته خودم.البته اگه ما رو جز دوست به حساب بیاری
:))
خانوم میشه به ما مشاوره بدی؟؟
 به قول خودت
پ.ن:تو این نوشته هات چی داره که منو انقدر مجذوب میکنه؟؟
پاسخ:
مرسی.. انشالله همه به هر چی صلاحشون در اونه برسن.
راستش من گیج شدم!
شما رشته منو میدونید؟ منو میشناسید؟
در خصوص مشاوره و اینا هم اختیار دارید من الان ی روان پریشم که خودم به مشاور احتیاج دارم!
شما خییییییلی به من لطف داریدااااااا :)
نه عزیزم
بر اساس چیزهایی که ازت خوندم میدونم رشتت انسانیه!
من همیشه حقیقت رو میگم و از تعارف خوشم نمیاد.واقعا زیبا مینویسی...
موفق باشی دوستی
:)
پاسخ:
آها!!!!!!!!
خیییلی ممنون عزیزم.