لایمکن الفرار از عشق

خوشبختی های بزرگ، خیلی بزرگ

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ

یک دعای خیلی قشنگی نوشته بود خانم روستا توی بهارنارنجش؛ من خیلی خوشم آمد و خیلی میخواندمش، اما حقیقتا نمیدانستم وقتی مستجاب شود میتواند این قدر عالی و حال خوب کن باشد:

 یکی از دعاهای هر روز باید این باشد که؛ خدایا آدم‌های خوب سر راه من بگذار. بس که حال‌خوب‌کن است وقتی یک روز، توی لحظه‌ی هجوم غم یا ناامیدی یا پریشانی، بی هوا کسی سر راه آدم سبز بشود و کلامش، نگاهش، نوشته‌اش آرامش و شادی و امید بپاشد به زندگی. و فقط از دستِ خودِ خدا برمی‌آمده که آن آدم را، یا کلام و نگاه و نوشته‌اش را برای آن لحظه‌ی خاص‌ سرِ راه زندگی ما بگذارد.

شاید یکی دیگر از دعاهای هر روز هم بتواند این باشد که؛ خدایا من را هم از واسطه‌ها‌ی خوب‌کردنِ حالِ بنده‌هایت قرار بده؛ چیزی شبیه آن‌چه حضرت سجاد توی دعای مکارم میخواهند؛ و اَجِر للناس علی یدی الخیر.



خانوم نیکولای آبی و آقای جعفریان عزیز

مطمئنم دیروز خدا شما را فرستاده بود توی همان لحظه ی خاص زندگی ام،که با نگاه و صدایتان نور آرامش و شادی بپاشید توی زندگی ام.    


+یادت هست گفته بودم در این ماه به هر خیری از جانب تو امید دارم؟
هر خیری...
حتی همان آرزوهای نگفته و رویاهای فکر نکرده ام.
  همان ها که گذاشته بودم توی صندوق آرزوهای دور و درازم که نکند چشمم بهشان بیفتد و هوایی شوم و نتوانم بهشان برسم. بس که دوووووووور و دست نیافتنی بودند. مثلا گذاشته بودم برای دهه سوم زندگی شاید!
اما تو، دیروز، همینجا توی شهر خودمان، حوالی بیست سالگی ام 
بار دیگر معجزه بودنت را به من ثابت کردی.
مثل همه ی دفعه های قبل که دست میگذاشتی درست روی دورترین و دست نیافتنی ترین آرزویی که به خوابم نمیدیدمش و یادم میاوردی هنوز هوایم را داری.

۹۴/۰۲/۳۰
مطهره

نظرات  (۲)

سلام
چه دعای زیبایی
باید از ته دل آمین گفت...ان شاءالله در حق همه مستجاب شه...
خیلی وبلاگتونو دوست دارم...همیشه موفق باشید
دوست داشتید به ماهم سری بزنید:)
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
بله واقعا این جور دعا کردن زیرکی میخواد، ان شاالله که همین طور باشه.
شما لطف دارید.
چشم
پیرو مطب نمایشگاه کتابون
منم بعد از دوسال دوری امسال رفتم نمایشگاه
و دقیقا حس شما رو دارم:)
اگه دوست دارید اسم کتاباتونو بگید تا مام مستفیض شیم
البته یه سریاشون از تو عکس پیدا بودن که مشترک بودن،یعنی منم
گرفته بودم;)
..
یاعلی
پاسخ:
کتابا که همون هاست که تو عکس بود، هر کودوم که اسمش واضح نیست بفرمایید تا بگم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی